Tuesday, June 16, 2009

Peti Aduan Kat Skolah

Sk Seri Setia neh kinda Unique..it has a special box where pupils free to submit their unsatisfactionary..hahaha sometimes ter gelak tgk apa yg they post up..here are some that I managed to KOreK and intai..ahahahha


Cikgu saya mahu melaporkan yang siti aisyah 5M mencuri Pemadam Saya. Tolong beriKe Tindakan Kepada dia
drpr: Norman Hakim 5M
]
Cikgu saya asyiqin. ada tiga orang mengejek saya shahfi, hamdi, tony. Mengejek saya mak tam(erks..siot nama mak Tam pun kira ejek ker?

Drpd:Danial 5M
Cikgu Rozaidi ada orak Ketok kepala saya, nama dia Pandia..

yang ni senget pla..dah edit pun senget gaks..

Say aAisling dari kelas 5B ada seorang budak lelaki yang bernama rushdan telah mengejek badan saya ada banyak ais dan cakap perangai saya macam setan...

hahahhahah hebat kan budak2 neh...Badan byk Ais..hahahahaha giler jer..sakit tangan aku seluk dalam post box tuh..siot jer..

10 comments:

  1. hahahahahahaha... darn hillarious..

    ReplyDelete
  2. ahahah still tak dpt figure lg apa mksud tuh..bdn byk air tuh phm lah..ahahaha =P

    ReplyDelete
  3. bnyk ais?berpeluh bnyk kot..heh[terasa la skit]
    serious lawask gile bebudak tu..ish2 ^_^

    ReplyDelete
  4. banyak ais??? ambiguous... (raising eyebrows)

    ReplyDelete
  5. saya suka sama Norman Hakim.cam skriP lam geraK KHAs jek:

    melaporkan~

    tindakan segera~

    sempat lg kecek kelate:

    berike~

    ReplyDelete
  6. ahahahahaha...mayB sbb nama dia mcm aisling kot..so..ahahha atapi mmg agak "eyebrowsing" sket...ahahahha

    ReplyDelete
  7. kalau aKu ditugasKn jawab baLik kan,aku akan membalas:

    kpd norman hakim- aishah tu nak mengorat awak tu.kasi kasi la chan kat dia..

    kepada asyiqin- kamu kata saja kepada mamat 3 ekor tu, ADE AKU KESSAH? CAK CAK CAK

    kepada Danial: kamu tunggu saja di beLaKAng bangunan sekoLah selepas habis sekolah,ajak geng kamu,selepas itu beLasah si pandia itu.ini untuk membuktikan yang kamu betuL2 anak jantan.

    kepada AisLing: memandangkan dia kata kamu banyak ais dalam badan,kamu seharusnya dapat 'menyejukkan' situasi yang 'hangat' ini.kamu patut bersyukur dia tidak mengejek kamu ais kacang. mintak Danial dari 5M belasah kan rushdan sekali bersama pandia.


    hmm...teringin nak jadi cikgu disiplin pula~ =)

    ReplyDelete
  8. hhahaha..ko ada bakat jadi cikgu diciplin..tapi kena wat operate kosmetik sket..dak2 tak takot tgk muka ko..cik calot oi~

    ReplyDelete
  9. takmo ak..krg dok operatE2,,dpt muKA cam RMA.. huahua

    ReplyDelete
  10. ahahhaha..ok what..leh ko kutuk nabi..then wat perangai tak cukop umo memalukan bangsa nama Melayu..bodo nye RMA..

    ReplyDelete