Wednesday, June 17, 2009

Song Of da Day~ hehehe~


Munajat Cinta
by The Rock Feat Ahmad Dhani

malam ini ku sendiri

tak ada yg menemani

seperti mlm-mlm yang sudah-sudah

hati ini selalu sepi

tak ada yg menghiasi

seperti cinta ini

yang selalu pupus



tuhan kirimkanlah aku

kekasih yang baik hati

yang mencintai aku

apa adanya



mawar ini semakin layu

tak ada yg memiliki

seperti aku ini semakin pupus



tuhan kirimkanlah aku

kekasih yang baik hati

yang mencintai aku

apa adanya

Tak Susah kan? Buat apa nk Bother bout the past..History can be defined as the truth that cant be rewrite, yet It can be a Torch that will lit our future..so..? Cak Cak CAk (nada sathia dalam cak3) hehehehe selama almost 2 tahun ni lah doa yg aku slalu pohon kan Illahi..MayB he have a bigger plan...and we only have to open our ear and heart to listen to Allah's Plan...Peace~

P/S: rdg lg dua minggu kan? dah 5 hari dah...hahahhaha

No comments:

Post a Comment