Tuesday, May 19, 2009

Hari yg sedikit malang...

bagun pukul 6.00 kena p smayag subuh kat surau..(jgn tak caya) dah lepas doa2 kat mak ayah suma and to her...ahahahha then balik umah ada cubaan utk menyelinap nk tidoq balik..tetiba..

Ayah: man P pasang kusyen blakang keta ayah
Aku: Ha..Ok (nada pasrah)

aku pun angkat la kusi tuh then pasang... seb bek ayh lanje makan pagi...then JUmpa cikgu ibrahim!!! dem cikgu addmath aku merangkap ayah deli...ahahahhaha...sial jew tepaksa segan2 aku salam ngan dia...aku tanya khabar 2 cgu fav aku alhamdulillah cikgu aina ngan norsiah yg comel sehat..ahahaha (menyimpan impian nk jumpa balik cgu neh!! tasya! jom p skolah balik!!)

then aku stat rutin arian aku kat umah lama..p kebun and tebas2 rumput kat kebun..tgh sedap tebas....puk!! tekena anak sawit..nyaris nk putus dua pkk tuh..(kena mintak maaf kat ayah plak..) then pas tuh tetiba tanak pusing lak mata pisau tuh..dem..aku ingat shaft cable haus..mau kopak nk rapair...tgk2 screw kat dpn tuh longgaq...kalu aku hayon kuat lg..mau terbang mata pisau menghinggap2 bahagian2 badan yg tak rela di hiris...ahahahha aku p kat mto..aku megeluh lg..tetinggal kat umah pulak spanar...daje tol...stat moto pun balik on the way nk balik nyaris nk accident plak ngan dua pakciks rempit nek moto kriss

2 pakcik: Apa ke hei yob..bawok laju gile...(dalam pelat perak)
Aku: sorry pakcik!!!!

aku pun beredar dgn pantas dari tempat kejadian merempit ke umah dan amek spanar then pebetui mesen tuh utk sbg kerja...ahahhaa then balik mandi..(ni pun kena citer ker) ingat nk balik umah trus sbb Kakna suh bli tiket...Aku tgk kat meter minyak..hadoi...E pulak(mmg cari mauT) aku trus rempit nk balik...tgh jalan mati HARAMMM minyak abes....kena nolak moto pulak..adoi seb bek dekat jew...ahahah tu suma alasan then aku singgah kat cc nk cek email...komen2 kutuk org kat FB sket...ahahaha

so tu jer la citer sepagi yg malang neh...takper Jom p makan nasik ganja utk merubat hati duka...then ptg neh mak balik! pow dia shoppin kat JJ..ahahahahahhahaha..jgn jeles radang!!!

moral of the story: ada aku kesah.. cak cak cak...ahahahhaha

No comments:

Post a Comment