Friday, April 24, 2009

Rumah aku kena rompak!!~

hadui..Pasrah nampak nyer tuhan nk uji aku sungguh2 neh..kira mcm malang bertingkat la aku neh...

1. Pagi 25 hb aku tido lewat sbb layan movie awie yang best...merah
2. Aku pun tido la pukul 6.00 pg
3. Haziq dok layan knight rider kat com aku dia start tido dalam pkul 8.00 aku bajet dia lelap dlm 8.30
4. Weng bgn dalam pukul 9.45 dan aku rasa cat dok wat asgmt
5. 10.30 aku bgn saket perot n nk p kelas..aku tgk haziq kalot cari hp
6. Mula2 tak syak sgt then tetiber tgk wallet haziq tak ada..

then mulalah kekalutan mencari barang2 dan malangnya bila kau cuba cari hp aku K850 n nkia 6610 pemberian mak yg di sygi dah takder...Pasrah.....aku pun bergegas g hantar asgmt and p balai wat report....

brg yg confirm ilang

1. wallet haziq
2. 2 hp haziq (nkia apa tah)
3. 2 hp aku (se k850i and nkia 6610)
4. jam casio g-shock

pasrah jer...huhuhu..

4 comments:

  1. aduhai luke...
    cian ko...

    pasrah je la..

    ReplyDelete
  2. taw xpe..
    pasRah je lar ek?
    naK jumpa jaUH seKAli da..
    paKAi walKie talkIe lar pasni..
    leh jadi Longkai sekAli..
    hehe

    ReplyDelete
  3. now pki hp nokia apa tah dipinjam dari kawan~...ahahaha

    ReplyDelete