Thursday, November 12, 2009

janji kawan2 9 tahun lagi..

gambar hiasan hahaha

derang neh..aku dah anggap like brothers! idea ni dtg time kami lepak2 kat restoran mamak ehsan kat sri permaisuri. aku pun tatau kenapa idea neh dtg..tapi maybe dtg sbb kami sgt ske bawak moto laju2 sampai kdg2 jerawat kat pipi neh mau terbang pabila disapa angin~ hehehehe

basically tak ada la apa2 yg bombastic sgt pasal janji neh..kami bejanji dan semestinya bukan janji rock~ kai jaji akan jumpa balik kat cheras 9 tahun lagi tapi kali ni bukan dengan naik moto2 cawan (cuB) tapi motosuper yg ber CC 600 ke atas..janji ni di buat pada tarikh yg aku sendiri dah lupa..tapi la kan aku still ingat kami wat janji neh dekat2 pukul 12..then idea neh diperkembangkan lagi ke rakan2 yg biul utk menjayakan program yg hambar neh

atucara majlis (9 tahun lg)
1. sampai ke kL lepak balik kat ehsan
2. pagi esok masuk maktab and makan kat kafe kak som sambil buat bising dalam maktb dgn paip ekzos moto
3. round2 kL
4. melawat lorong2 yg ada nama haji di didepan, brikfil, doraisami dan sewaktu dgnnya
5. Rempit g putrajaya

ni ah senarai yg agak confirm nk join another gathering in 9 years time

1. aku
2. bauk
3. cat
4. haziq
5. Faiz

korg kalu rasa nk join meh submit nama kat aku~ ehhehehe

1 comment: