Thursday, July 9, 2009

Liputan kisah benar di UM

pada satu tgh hari yang hening..seorang hamba Allah S.W.T bernama Borhan (bukan nama sebenar) telang menyusun seribu langkah utk pergi ke koperasi UM yg terletak behampiran dgn Library u..setelah pecah peluh melangkah dibawah sinarah hari yang panas..beliau pun sampai ke destinasi..ternyata muka beliau sgt puas dgn pencapain beliau..dgn pantas beliau pergi ke kaunter dan mengOder sesuatu yang penting bagi kecemerlangan akademik beliau..

Borhan: Kak ada test pad UM tak?
Akak kedai: Ada2..nak berapa dik? rm 2 untuk 1
Borhan: Saya nak 1 yer kak
Akak: ok..jap akak ambil eh
Borhan: OK..nah duitnya dulu kak
Akak: oh..ok..

stgh minit kemudian..

akak: nah dik test pad yg adik nak
Borhan: ok trima kaseh yer kak
Akak: Dik nak plastic bag tak?
Borhan: hurm tak payah la kot kak

Akak: ADA AKAK KESAH...

Borhan berlalu dengan muka hampa dan kebingungan..mungkin beliau terlalu market dan akak tuh dah mula nak berjenaka utk menarik perhatian beliau kerana hormon akak tuh dah naik kepala..ahahahaha akak tetapi harap2 cik Borhan kita bersabar atas dugaan dan impak Cak Cak Cak 2009 ke atas hidup rakyat malaysia..sekian..liputan yg komprehensif dah tepat hanya di TV tiger~

5 comments:

  1. kalo aku..aku lempang diri sendiri..sambil mark muka akak tu..
    kalo lawa..
    aku angkat buat awek.
    kalo buruk.
    aku calar kete dia.
    hahahah

    ReplyDelete
  2. aku ske part calar keta dia..ahahahah

    ReplyDelete
  3. kakak tu sje nk berMESRA-MESRA dan ber KENAL-KENALAN tu...bgi je la num phone..hhuhuhu

    ReplyDelete
  4. amboi radang.... bnyk cekadak plak nk amik awek lain

    ReplyDelete
  5. wah...sya tak telibat..sya nyuruk dalam guni..

    ReplyDelete