Friday, May 15, 2009

Kuiz FB..Menteri mana yg aku patot jadi

ahahaha..Im kinda shocked with the result tho..

after some questionnaires..here are the result..

Anda sebenarnya seorang yang lemah lembut dan murah dengan senyuman, sesuai dengan tugas anda sebagai ketua kepada semua golongan pendidik. Anda juga seorang yang patuh dalam melaksanakan dasar negara. Yang penting bagi anda, biarlah kita bekorban sekarang, yang penting dalam jangka masa panjang nanti sebab generasi sekarang perlu dibentuk dan dibimbing hari ini untuk menjadi pemimpin esok. Anda juga seorang yang tidak suka mengulang arahan atau pendirian dua, tiga kali. Rakyat perlulah faham yang dasar dibuat sekarang ni kalau berpatah balik akan melibatkan kerugian yang lebih banyak. Tak perlulah tengok kesilapan yang dibuat dulu, anda mahu semua pandang kedepan. Tak guna menyesal.


ahahaha..forshadowing much on my future jobs...ngarot jer FB neh..

11 comments:

  1. patutnya..
    jawapan dia macam nie..
    anda seorang yang emo dan cepat marah..
    anda pemurah dengan lemak2..sesuai dengan tugas anda sebagai ketua kepada persatuan biawak2 semalaysia..
    yang penting bagi anda adalah makanan dalam kuantiti yang banyak, supaya anda dapat memimpin dengan lebih diktator..
    anda juga seorang yang suka kentut sambil makan,
    kaum2 biawak perlu faham bahawa xbaik membazirkan makanan..
    jangan tgk sahaja makanan di depan mata, makan sahaja sampai habis..
    jangan ingat orang belakang, nanti anda menyesal..

    hahaha..
    gila hebat aku nie..
    muahahahaha

    ReplyDelete
  2. radang...agak2 ko penah rasa timun masuk jubur ko laju2 tak.. ahahahahahaha nak kena neh...weh brani wat la kuiz FB Tuh!!! tgk sikit...muahahaha

    ReplyDelete
  3. discusting ker?
    ni baru cket..
    hehe

    ReplyDelete
  4. penah2..bukan takat timun..terung..tomato..kacang bendi..sumer penah masuk da kuar dari jubor aku..
    hahahaha

    ReplyDelete
  5. ok fine..pas nih siap ko..aku amel labu kundur had gegasi punya...kasi sng sket ko nk berak..

    ReplyDelete
  6. COoL...PErsatuan Tapir ade tak agk2?

    ReplyDelete
  7. ada2..
    cik sHallOt nak join ker?
    ahax..

    ReplyDelete
  8. aih..shallot..teringat english camp! ahahaha time tuh daha dok minat gila kat ang..ahahaha

    ReplyDelete
  9. daha?
    daha yang mana nie?
    adakah yang rabun air 2?
    yang kata naren adalah pak kort?
    daha..ko sangat rabun..
    haha

    ReplyDelete
  10. ahahahha..seb bek tak rabun tgk ko cakap shoba...ahahahhahahahah....shallot gila rebutan time englis camp....ahahhaa tu dia melangit puji..

    ReplyDelete